24 Ocak 2021 Pazar

70 Yaşında Yamaç Paraşütü Yapan Abimizin Düşünceleri

 



70 Yaşında Yamaç Paraşütü Yapan Abimizin Düşünceleri

  70 yaşında genç bir delikanlı olarak yamaç paraşütü yapmaya karara verdiğimde herkesin şaşkın bakışları ile karşılaştım. Fakat hayatım boyunca aldığım en doğru kararlarlardan birsi yamaç paraşütü yapma isteğim oldu. Etrafımdakilerin şaşkın bakışları arasında havalandığımda kendimi dünyanın en genç ve en mutlu insanı olarak hissettim. Bulutlara dokunabilme gibi özel bir çaba isteyen böyle bir durum ile karşılaştığımda hayatımın anlamını keşfettim.

   Yaşlı gibi kırıcı sözcükler hayatımda asla yer alamdı. Hiçbir dönem bir işi yapmakta da geç kaldığımı düşünmedim. Bu bakımdan yamaç paraşütü yapma düşüncesini bu yaşımda gerçekleştirdim. Daha önce de gerçekleştirdiğim yamaç paraşütü deneyimim hiç bu kadar gerçekçi olmadı. Bu uçuşum gençlik hevesinden ziyade gerçek doğayı keşfetmek adına gerçekleşti.

  Gökyüzünde süzülürken bulunduğum ruh halini anlatmaya sözcükler yetersiz kalıyor. Sağ olsun pilotum bana ilk kalkıştan, kalkış öncesinden ve uçuştan önce son derece açıklayıcı bir şekilde yaklaştı. Benimle kurduğu iletişim asla yaşım ile ilgili değildi. Onlar için bu durum o kadar sıradandı ki daha önce bu kararı aldığımda çevremin bakışları beni gerçekten rahatsız etmişti. Pilotum ile başladığım yolculuk öncesinde tüm güvenlik önlemlerinin alınmış olması da beni bir hayli rahatlattı. Böylece gönül rahatlığıyla yolculuğuma başlayabildim.

  Yaş almanın en güzel taraflarından birisi istediğin kararı alarak uyguluyor olabilmendir. Gençlikte alınan kararların önünde pek çok sıkıntı bulunabilir. Aile aldığın kararları engelleyebilir. Aynı şekilde farklı nedenler de uçuş konusunda size sıkıntı yaşatabilir. Fakat 70 yaşında biri olduğunuzda hayatta pek az engeliniz kalmıştır. Bu engelin başında sağlık gelir. İlk olarak yamaç paraşütü kararı aldığımda sağlık durumumda ciddi bir sıkıntı olmasa da yaş engelim olur mu diye düşünmüştüm. Fakat uçuş ekibim benimle öyle güzel diyalog kurdu ki yaşın benim için engel değil avantaj dahi olabileceğini gördüm. Bu yaşta insanın pek çok korkusundan sıyrılmış olması, hayatın anlamına yaklaşmış olması uçuşun kolay bir şekilde yaşanmasını sağlıyordu.

      Bu zamana kadar hayatında gerçek heyecanı yaşmadığını düşünen herkese yamaç paraşütünü tavsiye diyorum. Uçmanın verdiği bu büyük hazzı insan ömründe bir defa da olsa mutlaka yaşamalı. Uçmanın verdiği özgürlük insanı sonuz yaşam ile buluşturuyor. Yükseklerde yer almak korkulacak bir şeyin olmadığını da bizlere gösteriyor.

hhtps://www.aktivitepark.com/

  Thoughts of Our Brother who is 70 Years Paragliding

  When I decided to paraglide as a young 70 year old boy, I came across everyone's confused looks. But one of the most correct decisions I've made in my life has been my desire to make paragliding. I felt myself as the youngest and happiest person in the world when I took off among the confused looks of those around me. I discovered the meaning of my life when I encounter such a situation that requires a special effort such as touching the clouds.

   Breaking words like old people never took place in my life. I never thought I was late doing a job. In this regard, I realized the idea of ​​paragliding at this age. My paragliding experience that I have done before has never been more realistic. This flight took place to discover true nature rather than youth enthusiasm.

  Words are insufficient to describe the mood I was in while floating in the sky. Thanks to my pilot, he approached me in a very descriptive way before the first departure, before the departure and before the flight. The communication he had with me was never about my age. This was so commonplace for them that when I made this decision before, my eyes looked really disturbed. The fact that all the security measures were taken before my journey with my pilot made me very comfortable. So I was able to start my journey with peace of mind.

  One of the best parts of getting ages is to be able to apply it by taking the decision you want. There can be many problems in front of the decisions taken in youth. The family can hinder your decisions. Similarly, different reasons may cause you trouble in flight. But when you are a 70-year-old man, you have few handicaps in life. Health is at the top of this obstacle. When I first decided for a paragliding, I thought if I had a serious problem in my health, would I have an age barrier. But my flight crew had such a nice dialogue with me that I saw that age could be an advantage, not an obstacle for me. At this age, the fact that the person was stripped of his many fears and approached the meaning of life made the flight easier to live.

      I recommend the paraglider to anyone who thinks that he has not experienced real excitement in his life until this time. This great pleasure of flying must be experienced once in a lifetime. The freedom of flying brings people together with life. Being high also shows us that there is nothing to be afraid of.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yamac Pataşütü Eğitimi

 Tüekiye’nin en büyük ve en kaliteli yamaç paraşütü eğitimi okulu İstanbul’da açıldı  www.yamacparasutuegitimi.net  Filiysrlerine 2022 senes...